Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

Φεβρουάριος 5η 2019, Τα παραμιλητά της Μέρας

    Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

Σαν τ' άλογα του ιππικού των Μακεδόνων, όχι των νεοβορείων,
                                                           [που πριν τη μάχη τα καρδαμώνανε με ιπποφαές,
έτσι τώρα, με κάποια αόρατη δύναμη, πρηστήκανε θυλάκια, 

                      [ώστε η τούρτα να επισημοποιηθεί και τις άπλωσανε φαρδιές πλατιές,
βεβαίως μετά από βαθιά υπόκλιση κι ένα χειροφίλημα...  στο τσίρκο που 

               [ακροβατεί μία ασχημοπάλαβη που όντως έφταιξε, μα πες εγώ πως φταίω.

Ύστερα χωρίζουμε, το πουλάκι πέταξε, φεύγω πληγωμένος κι η καρδιά μου
             [βρίσκεται σε μεγάλο δίλημμα... να κάνω τον μ@@@@ ή συνεχώς να κλαίω ?

 

* Βοηθητική σημείωση κατανόησης: Πρέπει να σου ομολογήσω ότι για να γράψω το παραμιλητό της σημερινής μου αλληγορίας, άντλησα έμπνευση από τους στίχους του Κ. Βίρβου που τους τραγουδάει ο Γ. Μπιθικώτσης στο "Μια βαθιά υπόκλιση"...
Εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται να έχει σχέση με τον στίχο μου, αν όμως έχεις πλούσια φαντασία, που πιστεύω ότι έχεις αλλιώς δεν θα συνέχιζες να διαβάζεις το "παραμιλητό του τρελού", και συνδεθείς μαζί της κάτι θα βρεις... για να σε βοηθήσω σου δίνω: 
δίλημμα, πληγωμένος, φταίω, κλαίω κλπ...   


"Μια βαθιά υπόκλιση ένα χειροφίλημα
ύστερα χωρίζουμε φεύγω πληγωμένος
η καρδιά σου βρίσκεται σε μεγάλο δίλημμα
κάποιον άλλον αγαπάς κι εγώ ειμ' ο ξένος

Μια βαθιά υπόκλιση ένα χειροφίλημα
στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα
Κι αν θα γίνουν σχόλια και σου πουν τι έτρεξε
ριξ' τα όλα επάνω μου πες εγώ πως φταίω
μια γυναίκα όμορφη δε μπορεί να έφταιξε
άσχετα αν μ' έκανε σήμερα να κλαίω...."

____________________________________



. Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα με τον γενικό τίτλο
  "Τα παραμιλητά της Μέρας" που βρίσκονται χύμα αραγμένα
  στο προσωπικό ημερολόγιο του Π. Ματαράγκα, τα ψηφιακά 

  επιμελείται η Αληκτώ*.


* Αληκτώ, η χθόνια θεά που κατοικούσε στον Άδη και κατεδίωκε όσους διέπρατταν
ηθικά εγκλήματα ή εγκλήματα κατά της φυσικής αρμονίας και τους τιμωρούσε.


  apo trello ki apo mikro...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τάχα φοβάται ο Γιάννης το θεριό...

Ό ργιο μαμούθ... παρανομιών, ψευδών, υποκρισίας, επιορκίας,                               [ και στη οθόνη μεταφερμένων μουσαντομυ...