Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Φαντάσου να μην ήταν... φίλοι μας !

 
 
Κάποια στιγμή μου βρήκανε υπέρταση...
                   ["...είναι κληρονομική..." είπε ο γιατρός, την έχω εκ γενετής,
όπως και ο πατέρας μου που μου "πέρασε" ότι οι παλαιότουρκοι
                                                [και οι νεότουρκοι είναι εχθροί μας εξ αρχής,
απ' όταν ήρθανε στη γειτονιά μας από τον Καύκασο
                                                           [κάποιους αιώνες πιο παλιά,
κι από τότε χτυπιόμαστε, σκοτωνόμαστε και τρωγόμαστε
                                                                 [μαζί τους σαν τα σκυλιά.

Όλη μου τη ζωή γονείς και δάσκαλοι μου έλεγαν... "μας βασανίσανε
                                        [οι αγριότουρκοι για τετρακόσια χρόνια συναπτά
κι όλο έρχονται κι όλο εξοπλίζονται κι όλο θεριεύουν,
           [και όλο φτάνουν...", συνήθεια μου έγινε ογδόντα χρόνια τώρα πια.

Για να γλυτώσουμε δε απ' τους βαρβάρους,
            [νάσου όπλα, νάσου μίζες, να καταπέλτες, να ασπίδες και σπαθιά. 


Μ' αυτές τις απειλές μία ζωή μου πιπιλίζανε το μυαλό,
                     [μα να που βρέθηκε κάποιος κεντροαριστεροδέξιος μία φορά,
και μ' έπεισε απ' τη τιβή ότι... "μαζί τους είμασταν εδώ πολύ καλά"
                 [κι αν δεν τους σφάζαμε στη Πελοπόνησο θα ήταν όλα μια χαρά !



Από τότε ησύχασα... ξαλάφρωσα, δεν έχω τίποτα να φοβάμαι πια.....
                                                                            ["οι Τούρκοι είναι φίλοι μας πλέον παιδιά".
Τον "ανταμείψανε" για τα λεγόμενά του... τον πήραν μάλιστα στο Ρόστερ "δυο-τρεις",
                                  [κι αυτός ευγνώμων "πήρε τη μισή Αθήνα", όλα του πήγαν βολικά. 


              "Τούτα" με κούφαναν... με ξεκούτιαναν και τα παιδιά μου μ' έβαλαν
                                     [σε οίκο μισοπάλαβων και τύποις ευγηρίας, να με ξεφορτωθούν.

              Έκτοτε βρίσκομαι στο ησυχαστήριο "με τόνα πόδι", δωρεά Ζουγανέλη, 
                                                        [για όσους επιθυμούν τον τρελαμένο να επισκεφτούν..

* Αναδημοσίευση από την ανάρτηση 1-15 Δεκεμβρίου 2018
________________________________________________________________

* Ρόστερ, Η λίστα των παικτών μιας ομάδας
 


συνεχίζεται


Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα με τον γενικό τίτλο
"Τα παραμιλητά της Μέρας" που βρίσκονται χύμα αραγμένα
στο προσωπικό ημερολόγιο του Π. Ματαράγκα, τα ψηφιακά
επιμελείται η Αληκτώ*.


* Αληκτώ, η χθόνια θεά που κατοικούσε στον Άδη και κατεδίωκε
όσους διέπρατταν ηθικά εγκλήματα ή εγκλήματα κατά της φυσικής
αρμονίας και τους τιμωρούσε.


* Λυσσάρι, Για τις λέξεις με εισαγωγικά θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον Νοστράδαμο. 
 


  apo trello ki apo mikro...   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τάχα φοβάται ο Γιάννης το θεριό...

Ό ργιο μαμούθ... παρανομιών, ψευδών, υποκρισίας, επιορκίας,                               [ και στη οθόνη μεταφερμένων μουσαντομυ...